sobota, 31 marca 2012

Chlebek w jajku




Dawno mnie tu nie było. Miałam dość intensywny tydzień. Ale czas to nadrobić.

W związku z tym, że jest sobota, postanowiłam odmienić nieco nudne śniadanie. Wiadomo, w tygodniu każdy spieszy się do pracy do szkoły, więc rano robi się szybko kanapki czy zalewa mlekiem płatki. W sobotę jest troszkę więcej czasu, więc dziś był chleb w jajku. Proste, a wyśmienite.






Takie śniadanko robiła mi często Babcia, kiedy byłam mała i przyjeżdżałam do niej na wakacje.



Składniki:

  • 2 kromki chleba
  • 1 jajko
  • Masło
  • Dżem


Jajko rozbełtuję na talerzu i zanurzam w nim kromki chleba z obu stron. Masło rozpuszczam na patelni i smażę chleb po ok. 2-3 minuty z każdej strony, aż jajko się zetnie i lekko zbrązowieje. Zajadam z babcinym dżemem :)


1 komentarz:

  1. Uwielbiałam jako dziecko, Mama mówiła na to poprostu grzanki z jajkiem, koniecznie wtedy z ketchup włocławek;) Ech, co to były za cudne czasy...;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń