czwartek, 19 lipca 2012

Sałatka z makaronem i kurczakiem curry



Zostało mi trochę kalafiora. I miałam zrobić pizzę z kurczakiem curry, ale okazało się, że chwilowo zostaję sama. Więc całej blaszki nie opłacało mi się robić :)

Pomyślałam trochę i wpadłam na pomysł sałatki - wydaje mi się, że całkiem udany :)





Składniki:


  • 1 pierś z kurczaka
  • 3/4 szklanki drobnego makaronu
  • 1/3 ugotowanego kalafiora
  • 3/4 puszki kukurydzy
  • 1-2 łyżeczki curry
  • Odrobina oliwy
  • 2-3 łyżki majonezu



Kurczaka oczyściłam, pokroiłam w drobną kostkę, podlałam odrobiną oliwy, posypałam curry i wymieszałam. Odstawiłam do zamarynowania na plus/minus godzinę. Po tym czasie podsmażyłam piersi.

Kalafiora podzieliłam na drobne różyczki. Makaron ugotowałam według przepisu.

Wszystkie składniki wymieszałam dokładnie, dodając do nich majonez.

Warto odstawić na chwilę, żeby wszystkie smaki się przegryzły.

1 komentarz: