wtorek, 16 lipca 2013

Makaron z kurczakiem i suszonymi pomidorami



Jakoś tak późno znów przyszłam do domu - lato sprzyja szlajaniu się po mieście. No i trzeba było coś szybko. I smacznie, ma się rozumieć! Pamiętałam, że miałam pół słoika suszonych pomidorów, dokupiłam jedną pierś, bazylia na balkonie i raz-dwa był pyszny obiad! Naprawdę polecam!! Nieco mniej kaloryczna wersja makaronu z mascarpone (również bajecznego!)

Składniki:


  • 200 g makaronu
  • 1/2 słoika suszonych pomidorów
  • 1 pierś z kurczaka
  • Garść liści bazylii
  • Sól, suszone warzywka

Nastawiłam makaron.

W międzyczasie pokroiłam kurczaka w kostkę i podsmażyłam go na oleju spod pomidorów. Gdybym miała czas to zamarynowałabym go w tym oleju jakąś godzinkę. Od razu posypałam kurczaka solą i ok. łyżeczką suszonych warzywek. Pod koniec smażenia dodałam pokrojone suszone pomidory (jak ja mogłam ich kiedyś nie lubić???). Po wyłączeniu ognia dodałam moją balkonową bazylię, pokrojoną na specjalnej deseczce do ziół, którą dostałam na urodziny :)



Makaron po odcedzeniu polałam jeszcze 2 łyżkami oleju spod pomidorów, dodałam kurczaka z pomidorami i całość wymieszałam.

Bajka!
 

3 komentarze:

  1. Prosto i pysznie ;) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, twój blog jest nominowany do Liebster Blog Award :)
    polishfoodie.blogspot.co.uk/2013/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń